Menu
  • O nama
  • Usluge
    • Porezi
    • Financije
    • Pravo
    • Administracija
  • SURADNICI
  • Kontakt
  • Recenzije
  • Mediji
  • Dobro je znati!
    • VUS- zaključci
  • Objave
Menu

Administrativne usluge

Bez obzira jeste li pojedinac, mala ili velika tvrtka, naš tim administrativnih stručnjaka je tu da Vam olakša poslovanje i osigura učinkovito upravljanje administrativnim procesima.

Evo kako naša administrativna usluga može koristiti Vama i Vašem poslovanju:

  • Upravljanje dokumentima: Naš tim osigurati će Vam uredno i učinkovito upravljanje dokumentima, bilo da trebate digitalizirati papirnate dokumente, uspostaviti sustav elektroničkog arhiviranja ili organizirati dokumente prema određenim kategorijama.
  • Upravljanje vremenom i rasporedom: Od planiranja sastanaka, upravljanja kalendara, do organizacije putovanja i rezervacija, naši stručnjaci će vam pomoći da maksimizirate vašu produktivnost i uštedite vrijeme.
  • Komunikacija i korespondencija: Obradit ćemo vašu poslovnu poštu, pripremiti profesionalne e-mailove, izraditi i uređivati dokumente te osigurati da vaša komunikacija i korespodencija s klijentima, partnerima i ostalim dionicima bude jasna i profesionalna.
  • Organizacija događaja i sastanaka: Ako planirate događaj, seminar, konferenciju ili sastanak, naš tim za Vas će koordinirat logistiku, rezervirati prostor, upravljati pozivnicama i registracijama te osigurati glatko odvijanje događaja.
  • Opća administracija: Za Vas vodimo i brugu o svakodnevnim općim administrativnim zadacima poput vođenja evidencija, upravljanja bazama podataka, obrade troškova, pripreme izvještaja i drugih rutinskih poslovnih aktivnosti. Oslobodite se tereta administrativnih zadataka i fokusirajte se na ključne aspekte vašeg poslovanja.

Naš cilj je pružiti Vam pouzdanu i efikasnu administrativnu podršku koja će vam omogućiti da se usredotočite na važne poslovne aktivnosti.

Kontaktirajte nas danas kako bismo vam pomogli u upravljanju administrativnim zadacima, a sve kako bi se Vi mogli usredotočiti na ključne aspekte Vašeg poslovanja.

Objave

  • lipanj 2024
  • studeni 2023
  • listopad 2023
  • rujan 2023
  • srpanj 2023
  • lipanj 2023
  • Obrt
  • Porezi
  • Trgovačka društva
  • Korisne poveznice:
  • Lista mišljenja (porezna-uprava.hr)
  • Carinska uprava - Mišljenja (gov.hr)
  • Propisi - (porezna-uprava.hr)
  • Dvostruko oporezivanje (porezna-uprava.hr)
  • ePorezna - Jedinstveni portal Porezne uprave (porezna-uprava.hr)
  • VIES Baza
  • NN Tražilica
  • Državni zavod za statistiku
  • FINA
  • REGOS
  • Sudska praksa VSRH
  • Sudska praksa | Sudovi Republike Hrvatske
  • Sudski registar - Pretraga subjekata (pravosudje.hr)
  • e-Komunikacija (pravosudje.hr)
  • e-Predmet (pravosudje.hr)
  • Dobrodošli na portal e-Građani Republike Hrvatske! - gov.hr
  • Zajednički informacijski sustav zemljišnih knjiga i katastra - javna aplikacija (uredjenazemlja.hr)
  • Oglasne ploče sudova | e-Oglasna ploča sudova (pravosudje.hr)
  • Pravo EU-a - EUR-Lex (europa.eu)
  • Lana | HZMO e-prijave (mirovinsko.hr)
  • LinkedIn
  • Instagram
  • YouTube
  • Facebook
Pravila privatnosti
Prigovor potrošača
Opći uvjeti poslovanja B2C
Opći uvjeti poslovanja B2B

DRUŠTVO JE UPISANO U SUDSKI REGISTAR TRGOVAČKOG SUDA U RIJECI, MBS:040433312, EUID:HRSR.040433312, OIB:49418554885, IBAN: HR 2323600001102955625, ZAGREBAČKA BANKA d.d., TEMELJNI KAPITAL DRUŠTVA: 20.000,00 HRK UPLAĆEN U CIJELOSTI, ČLAN UPRAVE: NIKOLINA SILOV mag. iur.

© 2025 | Powered by Minimalist Blog WordPress Theme