Menu
  • O nama
  • Usluge
    • Porezi
    • Financije
    • Pravo
    • Administracija
  • SURADNICI
  • Kontakt
  • Recenzije
  • Mediji
  • Dobro je znati!
    • VUS- zaključci
  • Objave
Menu

Opći uvjeti poslovanja – B2C

Opći uvjeti poslovanja za B2C

  1. Značenje pojmova
    Klijent/potrošač je svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti.
    Pružatelj usluga: Poslovne opcije d.o.o., Škurinjska cesta 8a, 51000 Rijeka, Republika Hrvatska, adresa poslovnog ureda: Moše Albaharija 2, 51000 Rijeka
    Potrošački ugovor je ugovor koji su sklopili potrošač i Pružatelj usluga koji djeluje u okviru njegove poslovne aktivnosti uključujući osobu koja djeluje u ime Pružatelja usluga.
    Izrazi koji se koriste u ovim Općim uvjetima poslovanja, a imaju rodno značenje koriste se neutralno i odnose se jednako na sve spolove.
  2. Informacije o uslugama
    Ovi Opći uvjeti poslovanja predstavljaju obvezujući ugovor između Pružatelja usluga i Potrošača koji je korisnik Usluga kao primatelj usluge u području rposlovnog savjetovanja i drugih srodnih djelatnosti/ aktivnosti koje čine dio usluge koje pruža Pružatelj usluga.
    Ovi Opći uvjeti poslovanja također predstavljaju predugovorne obavijesti.
    Opći uvjeti poslovanja su sastavljeni u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima, Zakonom o zaštiti potrošača te svim ostalim važećim propisima Republike Hrvatske i u skladu s pravilima Europske unije.
    Ovi Opći uvjeti poslovanja objavljeni su na web stranici Pružatelja usluge, mogu biti dostavljeni Potrošaču prije narudžbe i/ili sklapanja ugovora, kao i sadržani na ponudi Pružatelja usluga, pa se smatra se da je Potrošač pročitao, primio na znanje sve obavijesti i dao suglasnost za primjenu ovih Opće uvjete poslovanja.
    Ovi Opći uvjeti poslovanja nisu primjenjivi ako je Potrošač maloljetan ili mu je zakonom zabranjeno korištenje usluga Pružatelja usluga.
  3. Pružatelj usluga pruža sljedeće usluge:
  • Stručna pomoć u poreznim predmetima
  • Strategijsko računovodstvo
  • Pravne usluge
  • Administrativne usluge
  1. Uvjeti korištenja
    Opći uvjeti poslovanja odnose se na sve poslovne odnose s Potrošačima čija je definicija određena važećim Zakonom o zaštiti potrošača.
    Prihvaćanjem ovih Uvjeta Potrošač prihvaća opis usluge koji mu se nudi i potvrđuje da je upoznat s njim.
    Pružatelj usluga ima pravo da u svako doba izmjeni ponudu i opis usluga. Promjena ponude i opisa usluga neće imati utjecaja na ugovorene i naručene usluge.
    Prilikom narudžbi, za vrijeme predugovornih aktivnosti, prilikom sklapanja ugovora i za vrijeme pružanja usluga Potrošač je dužan Pružatelju usluga staviti na raspolaganje sve informacije i podatke potrebne za pružanje usluga koje su vjerodostojne, potpune i istinite kao i omogućiti uvid i pristup sustavima ako to zahtjeva priroda same usluge. Potrošač je dužan obavještavati Pružatelja usluga o svim promjenama dostavljenih podataka i informacija. Pružatelj usluga može obustaviti u cijelosti ili djelomično pružanje i/ili isporuku naručene/ugovorene usluge ako Potrošač pruži informacije i/ili dostavi podatke koji nisu potpuni, istiniti i vjerodostojni. Pružatelj usluga nije odgovora za štetu ako Potrošač dostavi netočne, nevjerodostojne i neistinite informacije i podatke potrebne za pružanje usluga ili u slučaju da ne obavijesti Pružatelja usluga o promjenama nastalim u svezi dostavljenih podataka i informacija, a Potrošač će biti dužan nadoknaditi štetu Pružatelju usluga u visini dogovorene cijene usluga bez obzira na kvalitetu pružene usluge i njezine nedostatke.
    Tehničke i druge zahtjeve Potrošača Pružatelj usluga uzeti će u obzir samo u onoj mjeri potrebnoj za pružanje i isporuku usluga.
    Kada se usluge pružaju u skladu sa tehničkim specifikacijama Potrošača ili se isporučuju u skladu sa posebnim potrebama Potrošača, Potrošač je obvezan Pružatelju usluge dostaviti tehničke specifikacije i/ili pružiti nedvosmislene i jasne informacije o tome što bi isporučene usluge trebale sadržavati. U slučaju da se navedene specifikacije i/ili potrebe/zahtjevi Potrošača promijene Potrošač je obvezan o promjenama obavijestiti Pružatelja usluga odmah. Ako Potrošač ne obavijesti Pružatelja usluga o traženim promjenama pa Pružatelj usluga dostavi usluge bez znanja o potrebnim promjenama, dostava usluga smatrati će se urednom i Potrošač je obvezan platiti cijenu usluga bez mogućnosti prigovora o nedostacima. Ako Potrošač obavijesti Pružatelja usluga o zahtijevanim promjenama i/ili specifikacijama, ali je u zakašnjenju sa dostavom tih specifikacija i/ili promjena, predviđeno vrijeme dostave usluge produžiti će se za minimalno ono vrijeme za koje je klijent bio u zakašnjenju. Pružatelj usluga može pristati dostaviti uslugu u skladu sa ranijim dogovorom ali u tom slučaju ima pravo povećati cijenu usluge.
    U tijeku pružanja usluga Pružatelj usluga može, ako za to postoji potreba, Potrošača obavijestiti o statusu usluge.
    Pružatelj usluga u pružanju usluga može se koristiti kooperantima i na iste prenijeti ugovoreni posao, no ukoliko priroda posla i usluga zahtjeva da usluge pruži isključivo Pružatelj usluga pružatelj usluga može postupiti suprotno od ove odredbe. Ako Potrošač otkaže ugovorene/naručene usluge i usluge koje su u tijeku pa za te usluge angažira kooperante Pružatelja usluga na koje je Pružatelj usluga prenio dogovoreni posao sa Potrošačem, Potrošač je obvezan Pružatelju usluga nadoknaditi štetu u visini dogovorene cijene usluga. Kada su usluge prenesene na kooperante Pružatelj usluga ostaje odgovoran za njihovu isporuku i urednost.
    Potrošač ne može svoja prava i obveze iz ugovornog odnosa s Pružateljem usluga prenijeti na druge osobe bez prethodne pisane suglasnosti Pružatelja usluga. Ako Potrošač postupi protivno ovoj odredbi Pružatelj usluga neće biti u obvezi isporučiti usluge osobi na koju je prenesen posao, Potrošač će biti u obvezi primiti naručene i/ili ugovorene usluge i iste platiti Pružatelju usluga čak i ako odbije primitak istih.
  2. Ugovaranje posla/naručivanje usluga
    Narudžbe se vrše u pisanom obliku putem e – maila ili na drugi način komunikacije.


Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu od dana njegova sklapanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana narudžbe usluga.

Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:

  • u potpunosti ispunjen ugovor o uslugama za koji Potrošač preuzima obvezu platiti cijenu, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odjeljka ako usluga bude u potpunosti ispunjena. Smatra se da je Potrošač dao svoj pristanak i potvrdu kada je sklopio ugovor o uslugama
  • ako su usluge pružene prema točnim specifikacijama Potrošača ili koje su jasno prilagođena potrošaču
  • u ostalim zakonom propisanim slučajevima

Pružatelj usluga također može otkazati naručene usluge odnosno raskinuti ugovorni odnos sa Potrošačem s dostavljanjem obavijesti Potrošaču ako:

  • Potrošač počini značajno kršenje Općih uvjeta i/ili zaključenog ugovora i ne ispravi povredu u roku od 14 dana od pisane obavijesti Pružatelja usluga, ili
  • ako je opozvana licenca koja je potrebna Pružatelju usluga za pružanje usluga, u slučaju nametanja novih licencnih zahtjeva, promjena licenci, a koje okolnosti onemogućavaju Pružatelja usluga da nastavi pružati usluge.

Raskid ugovora odnosno otkazivanje narudžbe iz bilo kojeg razloga ne utječe na obveze i prava stranaka koje su nastala do raskida.

Pružatelj usluga i Potrošač mogu ugovoriti drugačije uvjete od ovih u njihovom međusobnom ugovoru.

  1. Pravo na odbijanje sklapanja ugovora i/ili prestanak pružanja usluga
    Pružatelj usluga ima pravo odbiti ugovorenu i/ili naručenu uslugu u sljedećim slučajevima:
  • Ako Potrošač ne plati 2 uzastopna računa
  • Ako se Potrošač koristi uslugama Pružatelja usluga u protuzakonite svrhe
  • Ako Potrošač narušava ugled Pružatelju usluga

Mjesto pružanja usluga, dostava usluga, intelektualno vlasništvo, povjerljive informacije
Pružatelj usluga određuje mjesto, sredstva i način obavljanja usluga.
Pružatelj usluga se obvezuje pružati svoje usluge u razumnim i/ili ugovorenim rokovima, osim u slučaju više sile i drugim opravdavajućim slučajevima o kojima će se Potrošača obavijestiti na vrijeme.

Usluge se mogu isporučiti djelomično ili u cijelosti ovisno o prirodi posla i sporazumu Pružatelja usluga i Potrošača.

Pružatelj usluga poštivati će intelektualno vlasništvo i povjerljive informacije Potrošača i neće ih staviti na raspolaganje trećim osobama, osim svojim kooperantima.

Potrošač je dužan poštivani intelektualno vlasništvo i povjerljive informacije Pružatelja usluga i ne staviti ih na raspolaganje bilo kojoj trećoj strani.

Potrošač je upoznat sa činjenicom da u svrhu pružanja usluga Pružatelj usluga može od Pružatelja usluga zatražit dostavu povjerljivih informacija Potrošača i podatke vlasničke prirode potrebnih za pružanje usluga i pristaje da te informacije i podatke dostavi Pružatelju usluga. Ako bi takve informacije zatražio kooperant Pružatelja usluga, Potrošač je obavezan o tome obavijestiti Pružatelja usluga i tek po odobrenju Pružatelja usluga kooperantu takve informacije i dati.

Pristankom na opće uvjete poslovanja Pružatelja usluga Potrošač daje pravo Pružatelju usluga da za promotivna sredstva na odgovarajućim web stranicama ili drugim promotivnim materijalima prikaže usluge koje je pružio Potrošaču.

Sav sadržaj, zaštitni znakovi i podaci na web stranici Pružatelja usluga, uključujući softver, baze podataka, tekst, grafike, ikone, poveznice, privatne podatke i dizajne vlasništvo su Pružatelja usluga i kao takvi su zaštićeni ugovorom, domaćim i međunarodnim pravom. Osim prava koja su ovim Općim uvjetima dana Potrošaču, sva prava s web stranice Društva vlasništvo su Društva.

Sadržaj s web stranice Pružatelja usluga ne smije se koristiti ili iskorištavati u komercijalne svrhe bez prethodne pisane suglasnosti Pružatelja usluga.

Cijene i plaćanja
Cijena usluge može biti određena po usluzi, naplativim satima ili u fiksnom iznosu ovisno o prirodi i opsegu usluga koje se imaju pružiti.

Cijene savjetovanja iznose:

– usmeno savjetovanje min. 50,00 eura

– pisano savjetovanje min. 150,00 eura

Za pruženu usluga Pružatelj usluga izdaje transakcijske račune koje ispisuje na elektroničkom uređaju i koji su važeći bez potpisa Pružatelja usluga. Računi se izdaju odmah po djelomičnoj isporuci usluge ili po isporuci usluge u cijelosti. Ako usluge zahtijevaju višestruku isporuku ili su ugovorene u dužem trajanju Pružatelj usluga usluge može naplatiti po svakoj isporuci ili na kraju tekućeg mjeseca koji se uzima kao obračunsko razdoblje sukladno Zakonu o PDV-u.
Potrošač je dužan platiti račune sukladno označnom roku dospijeća, u slučaju kašnjenja s plaćanjem Pružatelj usluga ima pravo obračunati i naplatiti zakonsku zateznu kamatu u skladu sa čl. 29 Zakona o obveznim odnosim, kao i pravo na nadoknadu troškova koji bi nastali Pružatelju usluga u svezi sa kasnijom naplatom tih usluga.
Ako Potrošač ima prigovor na dio pružene usluge, dužan je platiti iznos računa u odnosu na nesporno uredni dio pružene usluge.

Odgovornost i pravo na pritužbe.
Pružatelj usluga usluge pruža u skladu s ovim Općim uvjeta poslovanja i u skladu s svojim tehničkim i operativnim mogućnostima.
Pružatelj usluga obavijestiti će potrošača o eventualnim poteškoćama pri realizaciji naručenog posla.
Po dostavi usluga Potrošač je dužan postupati u skladu sa uputama i smjernicama Pružatelja usluga. U slučaju da Potrošač postupi suprotno ovoj odredbi Pružatelj usluga neće biti odgovoran za takva odstupanja i rezultate tih odstupanja niti će biti dužan Potrošaču i/ili kojoj trećoj osobi nadoknaditi bilo kakvu štetu koja je proizašla iz nepravilnog ili nezakonitog korištenje pruženih usluga.
Pružatelj usluga ne odgovara za sistemske kvarove na računalnim sustavima trećih osoba i Potrošača koje ga onemogućavaju u pružanju usluga.
Ako zbog radnje Potrošača za koju on odgovara ili u njoj sudjeluje dođe do neočekivanog produljenja izvršenja usluge, Potrošač neće biti oslobođen svoje obveze plaćanja troškova Pružatelju usluga
Potrošač je upoznat s činjenicom se da dostupnost Usluga, mogućnost Potrošača da pristupi i / ili koristi Usluge i može ovisiti o čimbenicima izvan razumne kontrole Pružatelja usluga, a za što Pružatelj usluga neće odgovarati.
Pružatelj usluga ne može garantirati da će usluge i/ili proizvodi usluga biti dostupni Potrošaču u svakom trenutku bez kvarova ili prekida, a za što Pružatelj usluga neće odgovarati.
Pružatelj usluga nije obvezan platiti naknadu štete ako je razina kakvoće obavljenih usluga manja od propisane razine kakvoće usluge zbog objektivnih uzroka koji se nisu mogli predvidjeti niti izbjeći ili ukloniti (viša sila) ili su uvjetovani voljom ili postupcima Potrošača.
U slučaju da Potrošač otkaže narudžbu za koju su usluge već izvršene, Potrošač je dužan nadoknaditi nastalu štetu u minimalnoj visini ugovorene cijene usluga.
Potrošač je odgovoran za sve propuste ili štetu koja može proizaći iz nepoštivanja obveze pružanja podataka o nastalim promjenama, kao i zbog nepoštivanja obveze pružanja bilo kakvih drugih podataka koje Pružatelj usluga zatražio, a koji su potrebni za pružanje usluga.

Potrošač nije obvezan pregledati rezultat usluga niti ih dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti Pružatelja usluga o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak ( prekluzivni rok – pod prijetnjom gubitka prava ), a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na Potrošača. Pružatelj usluga ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje od kada je isporučen usluga.
Pružatelj usluga ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati Potrošaču ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
Potrošač koji je pravodobno i uredno obavijestio Pružatelja usluga o nedostatku ovlašten je:
1) zahtijevati od Pružatelja usluga uklanjanje nedostatka,
2) zahtijevati od Pružatelja usluga predaju drugog djela bez nedostatka,
3) zahtijevati razmjerno sniženje cijene,
4) izjaviti da raskida ugovor
Potrošač ima pravo uskratiti plaćanje bilo kojeg nepodmirenog dijela cijene sve dok Pružatelj usluga ne ispuni svoje obveze po osnovi odgovornosti za materijalne nedostatke, osim kada je ugovorena djelomična isporuka usluga.
Ako je nedostatak neznatan, Potrošač nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete.
Potrošač može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao Pružatelju usluga naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora.
Pisani prigovor podnosi se putem sukladno uputama objavljenim na web stranici Pružatelja usluga.
Pružatelj usluga se obvezuje odgovoriti na sve prigovore u roku od najviše 15 radnih dana.
U slučaju spora između potrošača i Pružatelja usluga, Potrošač može se podnijeti prijavu za razrješenje spora Centru za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Centru za mirenje Hrvatske obrtničke komore, Centru za mirenje pri Hrvatskoj udruzi za medijaciju, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore, Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori.

Ostalo
Pružatelj usluga zadržava pravo izmjene ovih Općih uvjeta poslovanja u skladu s promjenama zakonskih odredbi, poslovnih politika Pružatelja usluga ili drugim okolnostima koje mogu utjecati na način pružanja usluga. U slučaju takvih promjena, Pružatelj usluga će o tome obavijestiti Potrošača na web stranici i ažurirati datum izmjene ovih Općih uvjeta.
Za sve što nije uređeno ovim općim uvjetima poslovanja i/ili ugovornom s Potrošačem primjenjivati će se relevantne zakonske odredbe.

Objave

  • lipanj 2024
  • studeni 2023
  • listopad 2023
  • rujan 2023
  • srpanj 2023
  • lipanj 2023
  • Obrt
  • Porezi
  • Trgovačka društva
  • Korisne poveznice:
  • Lista mišljenja (porezna-uprava.hr)
  • Carinska uprava - Mišljenja (gov.hr)
  • Propisi - (porezna-uprava.hr)
  • Dvostruko oporezivanje (porezna-uprava.hr)
  • ePorezna - Jedinstveni portal Porezne uprave (porezna-uprava.hr)
  • VIES Baza
  • NN Tražilica
  • Državni zavod za statistiku
  • FINA
  • REGOS
  • Sudska praksa VSRH
  • Sudska praksa | Sudovi Republike Hrvatske
  • Sudski registar - Pretraga subjekata (pravosudje.hr)
  • e-Komunikacija (pravosudje.hr)
  • e-Predmet (pravosudje.hr)
  • Dobrodošli na portal e-Građani Republike Hrvatske! - gov.hr
  • Zajednički informacijski sustav zemljišnih knjiga i katastra - javna aplikacija (uredjenazemlja.hr)
  • Oglasne ploče sudova | e-Oglasna ploča sudova (pravosudje.hr)
  • Pravo EU-a - EUR-Lex (europa.eu)
  • Lana | HZMO e-prijave (mirovinsko.hr)
  • LinkedIn
  • Instagram
  • YouTube
  • Facebook
Pravila privatnosti
Prigovor potrošača
Opći uvjeti poslovanja B2C
Opći uvjeti poslovanja B2B

DRUŠTVO JE UPISANO U SUDSKI REGISTAR TRGOVAČKOG SUDA U RIJECI, MBS:040433312, EUID:HRSR.040433312, OIB:49418554885, IBAN: HR 2323600001102955625, ZAGREBAČKA BANKA d.d., TEMELJNI KAPITAL DRUŠTVA: 20.000,00 HRK UPLAĆEN U CIJELOSTI, ČLAN UPRAVE: NIKOLINA SILOV mag. iur.

© 2025 | Powered by Minimalist Blog WordPress Theme